Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Balik Sekolah

Belajar lagi...

Assalamualaikum...3 hari tak dapat update blog,almaklumlah masuk sekolah semula.Ini baru dapat masukkan cerita baru tapi mengenai sekolah percuma dan makan percuma.
Zaman sekarang ni dah berlambak2 sekolah,kolej,universiti yang menyediakan tempat untuk belajar,pilih saja mana yang berkenan dihati.Cerita pasal belajar ini ada tempat percuma kalau mereka yang ingin menyambung pelajaran walaupun dalam jangka pendek,bolehlah untuk tambah ilmu siapa nak bagi belajar percuma termasuk makan dan minum.Dapat sijil lagi..ilmu dah tentu dapat,tapi yang heran kenapa hanya sedikit kaum melayu yang belajar disini,kebanyakkannya kaum cina,dusun dan sebagainya.Mana pergi orang melayu?kenapa malu nak belajar percuma?entahlah...



 Inilah tempatnya..


dalam kelas ni..


pc kawan sebelah


bangganya nenek pun nak belajar,orang muda-muda mana??



Saya seronok dapat sambung semula belajar walaupun jangka masa pendek,janji dapat ilmu dan pengetahuan dari buat kerja tak tentu hala bagus kita sambung belajar.Dibawah ini ada assigment pertama dikelas Movie Editing:










  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Dorris Angel said...

gud job! tahniah da pandai 1 lg benda baru. hhmm.....2nd: congrats 4 d new entry.. mksudnya da ada idea baru. truskan usaha. (mcm sigu komen dlm buku latihan pelajar jer...)

Dorris Angel said...

ko ada lesen ka keluarkan gambo nenek tu...hehehe...

eda said...

x sempat mau mintak lesen coz tu nenek xdtg ari ke2 so x sempat brkenalan la..bole dpt A+ ka ni?hahaha...