Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Jom tengok konsert....

Carnival



 Pagi tadi ternampak la skuad Era kat tepi kedai,on the way jalan kekedai ni singgah kejap.Dapat la tiket percuma tengok wayang,dah tu dapat 2 botol kicap dan 2 botol cuka,terima kasihlah skuad Era bagi percuma..Cuma dekat sini nak cerita pasal konsert malam sabtu ni.


 Akan diadakan dekat stadium Likas Kota Kinabalu,cuma yang tak bestnya tu tempat diorang nak buat konsert dekat padang rumput,dengan cuaca sekarang ini di sabah yang selalu hujan macam tak sesuai la buat kat situ mesti becak plus lecak teruk.


 Adalah jugalah booth2 menjual pelbagai makanan serta barang2 lain,tapi macam kurang promosi pulak tengok tidak ramai orang yang datang.Oh mungkin masa saya pergi ni hari bekerja jadi semua orang baru balik kerja dan penat...


Kesian juga pada penjual tengok muka layu aje....sabar ye makcik pakcik insyaallah ada lah tu yang datang membeli ada lagi 5 hari boleh kumpul duit banyak2.Pada penganjur syabas kerana berusaha membuat karnival seperti ini,cuma mungkin kurang promosi dan mungkin orang2 sabah ni sudah habis duit pergi "aramaiti"...
Hari sabtu ni saya dapat pas masuk percuma VIP depan pentas,so kalau cuaca cantik dapatlah saya update cerita lagi.





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Ruby Tlm said...

p kah konsert tu???klu ujan mesti x org...

Dorris Angel said...

gerak kaki eda mmg panjang....hebat.

eda said...

kalu x ujan bole jugak pegi buat liputan,anty doris memang pndai dah namanya gerak kaki memangla pnjang geraknya...