Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Selamat Hari Bapa

Wahai Ayahku...


Ini lah ayah ku...sempena hari bapa yang disambut 19 jun 2011 ini nak la juga wish pada ayah tersayang,walaupun jauh tetap macam dekat je ayah kat sebelah dan perhatikan anak mu yang nakal ni (memang pun nakal tak mau dengar kata) cehwah..ayat tu...
Ini lah contoh idola kalau nanti nak dapat calon suami nak macam ayah sendiri(boleh dapat ke?....)boleh dikatakan sempurnalah dari segi agamanya,perlindungannya,keewangan (kedekut sikit) jgn marah ayah!!!..Alhamdulillah saya mendapat ayah yang sangat-sangat penyayang dan menjaga kami sekeluarga dengan sempurna sehingga menjadi anak-anak yang solehah..


Angah sayang ayah dunia dan akhirat..tidak ada ayah lain yang boleh menggantikan mu wahai Hj.Mohamed bin Jaafar.Kaulah segalanya didunia ini dan pastinya diakhirat kelak...Jasa mu akan kukenang sehingga akhir nyawaku dibadan ini.Semoga kau dilindungi oleh Yang Maha Kuasa....


SELAMAT HARI BAPA....wahai AYAHKU







  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

myHoneyza said...

selamat hari ayah utk ayah aku jgk..hihi..lawa gmbr no 2 tu..hebat yg ambik gmbr tu..msti comel gak...hahahhaa....

eda said...

oh ye ke??sapa yg amik tu ye??hahaha...sian ayah anak2 dia semua jauh nasib ada along ngan cucu tu..

Dorris Angel said...

nah...nakal arr???....heheh..slmt hr bapa.